dijous, 30 de desembre del 2010

Solstici, Nadal, Any Nou, Reis...

No m'he tornat boig, posar-me aquí a publicar ara aquest material de fa uns anys... Un dia vaig pensar que podria ser un bon llibre, però ara que estic intentant escriure'n un alhora crec que algunes d'aquestes converses amb escriptors poden aportar alguna cosa llegides encara avui. Com que al diari hi havia certa limitació d'espai, publicaré directament el que probablement vaig enviar-hi, la qual cosa vol dir que es deuen haver quedat errors meus que els estimats David Castillo i Lluís Llort van esmenar i millorar.Llegiu-hi aquí també un homenatge als editors de textos, companys sovint anònims sense els quals la lletra impresa potser seria o bé il·legible o bé incomprensible.
I ja posats a dir-ho tot, doncs felicitar les festes nadalenques, caps d'anys, llum de colors, amistats retrobades i activitats diverses. Salut i força!